28 mai 2010

Hjemme i pinsen :)

Som dere kanskje skjønner på de nye bildene av tantebarn så var jeg hjemme i pinsen. Eller det er vel å overdrive. Jeg var hjemme fra søndag til tirsdag. Bodde hos søstra mi og familien hennes - kjempekos. Søndag og mandag var det selskap for søstra mi som hadde bursdag for en uke siden - og tirsdag var jeg, Kristine, Alma og Liam hjemme. Da hadde vi blant annet et "fotoshoot" der jeg tok bilder av barna og mammaen.




Det var litt rart å dra hjem denne gangen... jeg skulle egentlig hatt med meg ekskjæresten min... og han skulle få dra på Viking-Rosenborg kamp med svogeren min. Men sånn ble det ikke. Det er over en mnd siden det ble slutt - så jeg føler på en måte at jeg har klart å komme tilbake til et vanlig liv. Det er godt å se at jeg har gode venner og bra ting som skjer i livet! Trives kjempegodt på jobb, i Solid og ellers med studievenner, Salemvenner og jobbvenner :) Savner å være endel av hverdagen til Alma og Liam, men får lov til å være endel av hverdagen til blant annet Julia og være ekstratante til henne.

Pictures from my trip home from Sunday to Tuesday. I stayed with my sister and her two wonderful children. Sunday and Monday we celebrated Kristine's birthday and Tuesday I spent with my sister and her children. We had a photo shoot which you can see some pictures from above. It was a little bit strange going home this time because I planned the trip with my ex-boyfriend... It's about a month since we split up now, and I see that I have a lot of good things in my life. I enjoy work and have a lot of friends from different parts of my life. My university friends, work friends and friends from my congregation :) I miss my little nephew and niece, but I have a niece in my friends girl here in Trondheim whom I can be an aunt for.

3 kommentarer:

Mary sa...

How fun! I can't believe that Kristine already has two kids!

Ranveig sa...

I can't believe that you'll soon have four (4!)...

Anonym sa...

Hvis du flytte hjem te Sandnesområdet, vet eg om ei te du kan få ver ekstratante te...

Mari