30 juni 2006

Tur til Stavanger i sola...

I dag var jeg og Mari en tur til Stavanger for å se på livet rundt sandvolleyball-turneringen... Etter å ha kommet oss gratis ned til Sandnes (bussjåføren hadde ikke mulighet til å ta imot penger - det er visst endel tull med kolombus...) måtte vi (dessverre) betale på toget.

I Stavanger kjøpte vi oss en is og gikk og så på livet. Endel rare folk. Vi så en som i 22-23 grader gikk med polo og lusekofte. Og det så ut som om han kom fra Norge - men jeg vet ikke. Vi traff på Karen Martine - som vi kjenner begge to. Det var koselig. Men ellers var det dårlig med kjente. Det hadde gjerne vært flere hvis vi hadde vært på ettemiddagn.

Vi var der et par timer, så dro vi til Sandnes, var innom et par butikker der - så dro jeg hjem. Mari måtte være igjen og handle barneklær på Sørbø.

I kveld får vi besøk av tre stykker fra Bangladesh - og en av de skal bo på rommet mitt. Så etter at jeg har hvilt meg litt skal jeg gå og vaske badet og rydde på rommet. Det bør ikke ta så veldig lang tid - får se.

Ingen kommentarer: