14 juli 2006

Årets første blåbær

I dag har jeg plukket årets første blåbær (nesten i hvertfall... jeg og Solveig smakte på noen få for noen dager siden, men i dag hadde jeg med meg kopp!) Det ble ikke så mange, men de var veldig gode! Hadde med meg Amadeus - og han ble utålmodig etterhvert. Har fortsatt noen igjen i koppen - som jeg tenkte jeg kunne ha i en smoothie om en stund :)

Ellers har jeg vært på Sandnes i dag og kjøpt meg ikke mindre enn tre singlet'er. Fant to jeg likte på 'Hennes', og enda en på 'Lindex'. Er ikke ofte jeg kjøper meg så masse eksemplar av samme type klær - men det ble det i dag. Har alltids bruk for det.

Sola har kommet tilbake til Rogaland. Men det har vært litt for kaldt til å sole seg i dag. I hvertfall i hagen vår. Det var en kald vind som gjorde at det ikke fristet. MEN.... jeg har store planer om å sole meg før jobb i morgen! Og etter jobb på søndag - hvis ikke det blir bursdagsfeiring hos mormor.

Har begynt å tenke på at det snart er høst. Men har funnet ut av at jeg ikke må tenke sånn. Jeg må leve mer i nuet! Nyte det jeg gjør her og nå. Og ikke tenke på at halve sommeren har gått... Off..

Snakkes

Ingen kommentarer: