17 juli 2006

Var det 6. desember du skulle ha juleferie ja....

Har akkurat sittet og sett på timeplan, eksamener, bøker og annen info om fagene jeg har tenkt å ta til høsten. Akkurat nå, med de fagene jeg har valgt nå så får jeg juleferie den 6. desember!! Aldri har jeg hatt juleferie så tidlig før. Eller - ikke så lenge jeg kan huske. Jeg hadde det vel de første leveårene mine, men ikke siden jeg begynte på skolen i 1989. Det året jeg var ettåring reiste jeg og Kristine til Bangladesh den 14. desember. Men 6. - tenk...

Det som jeg så nå, som ikke var sånn før sommerferien begynte, er at det er to fag som har forelesning samtidig på fredagen. Heldigvis er det ene faget Dragvoll-faget mitt - som jeg kanskje mest sannsynlig leser mest på alene uansett... Men jeg liker jo å kunne gå på forelesninger hvis jeg vil. Det er greit å se hvordan faglærer vinkler det. Han/hun er jo med på karaktersettingen på slutten av semesteret.

Ellers regner det i sandnes.. eller drypper litt i hvertfall. Var varmt på dagen i dag, men tror temperaturen har falt litt nå.

Ingen kommentarer: