22 august 2006

Back to school...

Da har jeg startet på skolen igjen! Hadde forelesning i kryptografi i går og multivariabel analyse i dag. Begge fagene virker greie foreløpig. I krypto skal all undervisning gå på engelsk, og i multivariabel skal noe gå på engelsk. Det gjør det jo litt mer utfordrendes, men bøkene er jo allerede på engelsk og jeg har hatt fag på engelsk før. Så det går nok greit.

Jeg får en myk start på skoleåret siden jeg skal i bryllup til helga. Det er igrunnen litt deilig. Sofie Andersson og Dennis Persson gifter seg på lørdag. Sofie kjenner jeg fra Bangladesh. Sprudlendes jente!! Det er søstra til Therese som jeg var i bryllup til i vår. Det er de svenske vi har hatt mest kontakt med. Gleder meg masse. Drar torsdag morgen med tog til oslo og buss videre. Evt får jeg sitte på med Kristine og Bjørnar en del av veien...

Ingen kommentarer: