28 august 2006

Tilbake i Trondheim 2!

Da er Sofie og Dennis godt gift!
Det var en bra tur til Sverige. Vielse og bryllup var alt på Hjælmargården ca. 30 min. fra Kumla. Vielsen var ute!! Du så utover vannet som gården ligger ved. Kjempeidyllisk! Sol og bare noen få skyer på himmelen og varmt i været under vielsen. Været holdt seg bra helt til et stykke uti middagen - da begynte det å øse. Men så ble det bedre utover kvelden igjen.
Traff en god del Bangladeshfolk. Vi satt sammen alle - så jeg fikk snakket endel med de også.
Jeg skal prøve å få lagt ut bilder etterhvert - da kan jeg jo kommentere litt mer.
Hvordan er det med utebryllup i Norge? Man kan vel ikke gifte seg ute hvis man skal gifte seg i statskirka i hvertfall? Kan man det hvis det ikke er statskirka? Noen som vet?

Nå er det skole igjen. Er klar for å komme skikkelig i gang. Kjøpe bøker - har ikke kjøpt en eneste enda, begynne å gjøre øvinger, lese i bøkene som jeg skal kjøpe og gå på skolen igjen.

Ellers skal jeg på tur med Solidlederne til helga. Til Røros. Det blir utrolig bra. Blir kjekt å se folk igjen og å planlegge høsten. Håper det er mange som kan være med.

Da skal jeg fortsette å gjøre internetting, og etterhvert gå hjem. Håper det ikke begynner å regne. I morges var det sol og 20 grader da jeg gikk hjemmefra. Men nå er det nokså overskyet og noe kaldere. - Tilbake i trøndelag!

Ingen kommentarer: