18 august 2006

Tilbake i Trondheim!

Da er jeg tilbake i Trondheim igjen! Ankom Værnes på onsdag i halv 12 tida og var faktisk hjemme i Paul Fjermstadsvei 48 akkurat en time etterpå. Buss 20 var på kbs-stoppestedet da jeg kom og jeg rakk den akkurat! Heldigvis var det en dame der som skulle av bussen som kjente bussjåføren, eller noe sånt, for hun snakket i hvertfall med han og holdt igjen bussen for meg. Tusen takk!

Jeg nyter disse dagene før jeg skal begynne på skolen akkurat som jeg hadde tenkt! På onsdagen hang jeg med Ranveig, pakket ut, var og handlet med Ranveig, spiste middag som Ranveig hadde laget :), sorterte bilder.... osv. I går var jeg på Lefdal og hentet enda flere bilder... (nå har jeg så masse at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, riktignok er det endel av de som er doble kopier, men absolutt ikke alle). Så var jeg på city lade en tur - for første gang. Det var fint, men det var ikke super duper flott... Var innom noen av butikkene og handlet litt på obs.
Så var jeg innom på ciro ved kbs, men det var skuffendes... Og på kbs. Da jeg kom hjem - syklet hele veien opp fra kbs (ikke en veldig stor bragd, men jeg syns det var bra etter en sommer uten de store fysiske utfoldelser...) - var maria kommet hjem. Jeg lagde middag etterhvert og på kvelden limte jeg inn bilder. Nå har jeg kommet til mars 05, så jeg nærmer meg jo august 06... Må kjøpe nytt album i dag.

Nå er jeg altså på ntnu igjen. Sitter på biblioteket i realfagsbygget. Har sjekket mail, lest på marie sin blogg (skal se på noen andre etterpå), og ellers dillet litt på internett. Er snart ferdig. Da skal jeg enten en tur til byen, eller rett hjem. Har ikke bestemt meg enda.

Det blir ikke oppdateringer så ofte som i sommer nå når skolen har begynt. Jeg har ikke internett hjemme, så da blir det når jeg prioriterer det på skolen. Men skal prøve på et par oppdateringer i uka i hvertfall...

Det trenger jo ikke være så langt som i dag...

3 kommentarer:

Cathrin sa...

D va synd at me isje fekk truffest, men som du sa, d va jo kun vår egen feil... nestegang ranveig... eg love!!

Anonym sa...

du sa ikkje kva du syns om kbs, er det fordi at du ikkje vil at nokon skal vite kor bra det er, eller omvendt? eg savner kbs masse, men fant aldri ut kva det sto for? veit du?

Ranveig sa...

kbs er helt greit, men jeg liker bedre kjøpesentrene i byen. har ikke vært så mye på kbs - så kanskje jeg har gått glipp av noe?