07 november 2006

Snart besøk!

Til helga kommer mamma, pappa og Tonje på besøk. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg tenkte jeg skulle ta med Tonje og mamma på Solid på fredagen, og på lørdagen kanskje gå litt i byen... Hmm.. Har ikke tenkt så masse på det egentlig. Spille Ticket to Ride skal vi i hvertfall! Og kanskje litt Settlers også. Blir koselig!
Hvis noen har noe å anbefale i helga så er det bare å si i fra.
Det er jo farsdag på søndag, så det skal vi vel også feire.

Blablabla... Har jobbet i 3 timer med siste gruppeprosessøving i dag, så jeg føler jeg har gjort mitt for å skrive bra i dag :) Vi klarte å bli ferdig på to 3 timers møter denne gangen. Det var bra! Da er det bare semesteroppgave igjen i det faget. I desember. Så nå skal jeg bare gå på et par forelesninger til, lese i den kjekke boka (gidder ikke å lese i den andre tror jeg.. får se) og ellers ikke stresse med det faget. Nærmer seg eksamener kraftig fort...

3 kommentarer:

Jeg er Kristine sa...

Det hørtes kosleig ut med besøk. Jeg skriver oppgave for tiden, skal leveres på torsdag, så det er siste innspurt i morgen. Skriver om TCK og inkludering, så du kan jo få lese den etterhvert hvis du vil. Har lest en bok som heter "Hvor er hjemme" - som var veldig bra! Etter oppgaveinnlevering er det rett på eksamenslesing - men på oinsdag er jeg ferdig.. puh!Likte det nye designet forresten - det var veldig deg! Og hvis jeg oppdaterer bloggen min til beta versjonen - kan jeg sortere i kategorier da?

Ranveig sa...

Vil gjerne lese. Du kan sortere i kategorier da ja..

Unknown sa...

Høres koselig ut med besøk! Nærmer seg eksamen ja... uff... satt akkurat og kikka i boka mi og fant ut at det var lite konstruktivt å se framover, en får ta en dag av ganga... så for å skrifte litt perspektiv tenkte jeg at jeg kunne surfe litt rundt på blogger :) Det er godt med besøk da, da må det liksom legges vekk og en kan gjøre andre koselige ting med god samvittighet :)