29 januar 2007

IMPULS 07 - etterpå

Nå har det vært impuls i Trondheim for 4. gang. Jeg har vært med alle fire gangene - og syns faktisk at årets arrangement var det beste! Jeg var med som forbeder og vi fikk se mange ungdommer som tok nye skritt med Gud. Seks stykker som vi vet om ble frelst!! Og ellers var helga bare en stor fest. Jeg er litt sliten nå, men har fått sove masse i natt, så jeg er klar for en ny uke...

I dag har vi ikke de fæle 17-19 timene. Denne og neste uke skal vi jobbe med den første av tre øvinger. Så da disponerer jeg tiden annerledes og går hjem etter 16 en gang. Eller... jeg skal ikke hjem, jeg skal sitte barnevakt. Vi i cellegruppa har nemlig bestemt oss for å dele oss i tre grupper og sitte barnevakt for tre forskjellige familier. I kveld er det en Salemfamilie som får nyte godt av våre tjenetser. Egentlig er det ikke min gruppe som skal sitte i kveld, men jeg kjenner familien litt, og hadde mulighet til å dukke opp først. Gleder meg jeg!

Ellers skal jeg ha andakt på Solid på fredag. Så hvis du ber så kan du godt be for det. Jeg skal ha om det første Alphatemaet: "Hvem er Jesus?" Spennende. Har begynt å se på det, men ikke fått noe ned på papiret enda...

Nei - da er det vel tid for å begynne å jobbe. Har litt lite motivasjon for tida, men satser på at det kommer seg. Det er jo egentlig kjekke fag jeg har - så jeg skjønner ikke helt hvorfor motivasjonen ikke er der.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: