24 april 2007

Facebookavhengige samboere....

Her i huset er vi facebookavhengige... Og det er ikke jeg som er mest avhengig tror jeg. I går kveld satt nemlig både Maria og Ranveig mens jeg satt og leset agenda3:16, strikket og så på tv. Det var så galt at Ranveig nesten ikke fikk til å ta pause for å gå på do. Og begge to la seg lenge etter at de hadde sagt de skulle legge seg...
Det er kjekt da! Jeg for min del venter nå på min venn nr. 200. Lurer på hvem det blir? Kanskje deg? Hvis du ikke er med enda, så meld deg på. http://www.facebook.com Det er en fin plass å finne gamle/nye og glemte (?) venner. Jeg har for eksempel fått kontakt med en god del venner fra Bangladesh og fra ungdomsskole/videregående. Morsomt.
Jaja... Nå får jeg fortsette strikkinga mi. Jeg er snart ferdig med rygg, venstre fordel og høyre fordel :)

2 kommentarer:

Camilla Kristiine sa...

hei.Så kjekt å få deg og på lista mi:)
Gla i deg!

KLEM!

Unknown sa...

hmmm... ja... facebook er visst helt klart den nye greia... det jeg lurer på er: innebærer facebook bloggens død? Eller hva kommer egentlig til å skje? En skal jo ikke stikke under en stol at MANGE blogger har blitt særdeles mindre aktive etter at facebook kom på banen... en sammenheng eller??

Enn så lenge så taler jeg bloggens sak!!