13 mai 2007

Nytt mobilabonnement?

Glade mai- dager! 600 kr i vervepremie - 400 til meg og 200 til deg!!

Er jeg fornøyd med mitt TalkMore abonnment? Ja det er jeg!
Hvis du har lyst på et billig telefonabonnement så sjekk http://www.talkmore.no.
Hvis du flytter mobilnummeret ditt nå i mai får du 200 kroner på din ringekonto. Og jeg får 400 kroner. I tillegg blir det ekstra billig å ringe til meg, som også har talkmore abonnement :)

Slik gjør du:

Du bestiller ditt TalkMore abonnement på http://www.talkmore.no. I feltet "Oppgi eventuelt referanse- eller kampanjenummer:" fyller du inn mitt mobilnummer. (Skriv hvis du ikke har det - så skal du fådet.) Feltet finner du nederst på første side i bestillingsprosedyren. Resten går av seg selv!
Når du har blitt aktiv kunde hos TalkMore fyller TalkMore opp din ringesaldo med 200 kr og min med 400 kr. Om du vil bruke pengene til å ringe, sende SMS, eller kanskje laste ned et nytt spill fra wap.talkmore.no blir opp til deg. Kanskje du vil ringe til meg? Da er det jo greit å vite at du bare betaler 0,29 pr. minutt for samtalen.
Du må flytte et eksisterende mobilnummer til TalkMore.
"Verv en venn" bonusen brukes til ringetid, SMS, MMS osv, og kan ikke utbetales som kontanter.

Ingen kommentarer: