07 juni 2007

Eksamen...

Nå var det plutselig en uke siden jeg hadde blogget. Det er to årsaker til det.
1) Jeg har eksamen - og har vært flink til å ikke sitte masse på internett istedet.
2) Det er så varmt og klamt her hjemme at jeg ikke orker å sitte med dataen lenge i strekk. Så da blir det fort mail, facebook, litt messenger, og så bort fra pc-en.
Men nå fant jeg ut at jeg måtte blogge litt.

Det er varmt ja. Siden starten av forrige uke har det vært fint vær - og siden torsdag/fredag i forrige uke har det vært varmt. Sånn skikkelig varmt, ikke pinglevarmt. I dag har det vært oppe i 27 grader! Og nå klokka ti på sju på kvelden er det 25. Veldig deilig - men også litt dumt akkurat nå i eksamensinnspurten...

Ellers har Maria flyttet helt ut. Ei som heter Hilde har flyttet inn. Hun skal bo her i juni. Spennende å bli kjent med ei ny jente. Til høsten er det ei som heter Lillian som skal flytte inn.

På søndag var jeg på besøk hos Merete, Jostein og Jakob. Det var koselig. Vi spiste middag ut på verandaen og gikk en tur etterpå. Jakob er utrolig skjønn!

Siste eksamen er i morgen - og det gleder jeg meg noe vanvittig til. Gleder meg ikke til å ha eksamen i auditorium igjen - men men... det er jo sånn det er denne eksamensperioden. (For dere som ikke hører til NTNU så har NTNU flyttet de fleste eksamener fra idrettshaller til auditorium nå i vår for å spare penger. De har ordnet det sånn at det er ganske god plass, men det jeg blir veldig sliten i ryggen av å ikke kunne dra stolen inn til bordet. Huff..)

Så reiser jeg til Sandnes på mandag. Skal ta nattog til Oslo, og så dagtog til Sandnes. Så jeg er framme tirsdag litt over to. Skal være hjemme i 2 uker ca. Slappe av, lese bøker, leke med Mari og Oda, treffe slekt, hjelpe Kristine og Bjørnar i huset!!, spise mammas mat, osv... Ha ferie rett og slett! Håper det blir bra vær der...

Nei, nei... jeg tror jeg kanskje må ut og lufte meg litt. 25 grader ute -> 29 grader inne (med mange vinduer på vidt gap)

2 kommentarer:

Jeg er Kristine sa...

Jeg klarer virkelig å se for meg hvordan dere har det i varmen. Det var jo skikkelig varmt ett par dager da jeg besøkte deg på denne tiden i fjor! Jeg unner deg sommerferie - på tirsdag er det min tur!

Lykke til i morgen!

Anonym sa...

Hei!!
Misunnelig!! Ikke med været for her er det akkurat passe varmt på både dag og natt, men på ferien!! Du har jo ferie også reiser du når jeg får ferie!! klisje... jaja snakkes soon.. =)kleeem