01 august 2007

Bryllupstur

På vei fra oss til Maria og Egil sitt hjem på torsdagsmorgen møtte jeg på denne karen...

Vi hadde stopp på Otta. Der spiste vi middag.
Også stoppet vi på Sognefjell. Der var det fantastisk.
På vei nedover hadde jeg på meg Crocsene mine. De er kjempegode.
Fredag måtte vi ha en spisepause mitt på dagen. Dette er Maria, foreldrene til Maria, Siri og Karoline.
Sygna
Maria hos frisøren. Det meste av krøllene i håret hennes på bryllupsdagen var hennes egne, men noen lagde frisøren.
Utebilder....Jeg glemte kameraet mitt mellom kirka og middagen, så fra middagen har jeg ingen bilder...
På vei hjem. Kule Ranveig.
På vei hjem hadde jeg disse skoa.Kule Ranveig
Chips.










1 kommentar:

Anonym sa...

Har du ikkje mer bilder av brudeparet? Og av deg? Du må i tilfellet ta de med hjem når du komme! Glede oss masse te du plutselig e, her igjen! Gla i deg, min venn. Mari