18 desember 2007

Tid

Det er ikke alltid like lett å ha bedre tid til blogging når man har fått ferie... Jeg har siden torsdag hatt nesten ferie, og i går fikk jeg helt ferie. Men blogging har jeg ikke fått tid til for det... Siden lørdagsmorgen har jeg:

- vært i byen
- vært i bursdag
- vært på gudstjeneste
- kjøpt bluse og jakke
- vært på kinarestaurant, Dromedar og Vi synger jula inn med Lillian og Ranveig!
- hatt besøk av Hanne og Maria
- slappet en hel formiddag
- laget middag og spist middag med jentene i klassen + Ylva :)

Så jeg har gjort endel, men ikke blogget... Før jeg kom på det nå! Om 24 timer er jeg forhåpentligvis hjemme i Sandnes, og har vært det noen timer. Med mindre flyet er forsinka... men det vil vi ikke!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja, eg er nesten ferdig med rapporten og har eksamen i morgon. Den har eg framleis ikkje lest til, ettersom den ikkje er viktig (eit ekstrafag). Eg har altså _nesten_ ferie no. Du er heldig, du.

Gjekk det bra med prosjektet, då?

Jeg er Kristine sa...

åh, det hørtes herlig ut å slappe av en hel formiddag =) Det skal vi gjøre på julaften =) Velkommen hjem!