14 januar 2008

Trondheim

Nå har jeg vært i Trondheim siden seint tirsdagskveld. Det har i grunnen gått nokså i ett. Jeg har fått tid til tre møter av forskjellig slag, en sosial samling, tre gudstjenester, tur til Bjugn, og shopping. Sånn kort fortalt. Det seneste var tur til Bjugn... Der var jeg og fem andre fra Solid/Salem i går for å hjelpe til på Solid-Church som de har der. Det var kjempekjekt. Både turen dit og tilbake, møteforberedelser (vi lagde blant annet et dramastykke), mat på Bowlingen, møtet og sosialt på Bowlingen. Kan absolutt anbefales :)

Ellers er det nok Impuls det går mest i for tida! Programmet ser slik ut:
I dag: ledergruppe- og bønnemøte
Neste mandag: bønnemøte
Neste torsdag: kick-off for medarbeidere på KVT
Neste fredag-søndag: Impuls
Neste søndag og mandag om to uker: Impuls lederdager
Også blir det sikkert litt andre ting innimellom også. Det er endel å gjøre, men jeg trives, så da går det greit.

Har såvidt fått begynt på masteren også. Har fått en ny artikkel å se på, og en kopi fra en bok. Det virker spennende, men også vanskelig... vi får se hvordan det går. Veilederen min er flink da - så det er jo bra.

Nei, nå får jeg gjøre noe fornuftig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ranveig, Ranveig, hei, hei, hei. Ingen andre er som deg!

Lykke til med alt du skal foreta deg i nærmeste fremtid. Så kommer du jo hjem igjen også snart. Det blir bra :) Have fun. So long! Mari (hoppsasa)