23 april 2008

Jeg hadde en god bloggeidé her en dag...

Men nå har jeg glemt hva det var. Noen tanker fra de siste dagene:

- Burde jeg vært stressa for masteren? Folk begynner å bli stressa rundt meg, men det er da lenge til 10. juni?
- Skal jeg ta fram igjen det grå lappeteppe mitt og jobbe på det litt? Så på det i går og jeg tror det kan bli veldig fint når det blir ferdig...
- Impulsbesøk til folk er jammen meg koselig. Dro til Maria for å jobbe med skole på mandag, og ble til de skulle ha cellegruppe...

I had a good blog idea one day, but now I've forgotten what it was. Some thoughts:

- Should I feel stressed about my master thesis? People around me are starting to get stressed, but it's still a long time until June 10th, right?
- Maybe I should take my grey blanket out of hibernating and work a little bit on it? Looked at it yesterday and it's going to turn out very nice when I'm finished.
- Visiting people on a whim is nice. I went to Maria on Monday to work on my thesis, and stayed all day... atleast until they had a cellgroup outside their door.

Ingen kommentarer: