02 mai 2008

Mai/May

I kveld skal vi ha jentekveld med Solid hjemme hos meg! Jeg gleder meg veldig til det. Vi skal ha leker, mat, kos, et lite ord for kvelden og prat. Det er oss "store" (dvs. eldre enn målgruppa) ledere som har hatt ansvar for det.

Ellers tenkte jeg at jeg skulle fått tatt litt bilder av de strikkeprosjektene som jeg driver med for tida... Jeg kan jo nevne de her først: lappeteppe mitt, genseren som passer til alt og Marias genser. Maria sin genser begynte jeg på for en evighet siden (1 1/2 år) og den har leeeenge bare lagt hos de uten at det har blitt strikket så masse på den. Men nå har den plaget meg litt i det siste, så i går strikket jeg ferdig et erme og nå har jeg tatt med genseren hjem sånn at jeg kan jobbe litt mer med den. Babyen som er inne i magen hennes vil sikkert ut snart, så da kan det jo være greit å snart ha ferdig genseren.

Tonight we're having a girls night with the Solid girls at my place! I'm really looking forward to it. We're going to have games, food, talking, a word for the evening and just have a good time. The older leaders of Solid have planned this evening.

Other than that I've been meaning to take pictures of my knitting projects. I can list them for you now, and post pictures later: my blanket of grey squares, my sweater and Maria's sweater. Maria's sweater I started knitting a year and a half ago.... Lately it's been bothering me so much that yesterday when I was at her house I had to take it out. I finished knitting one arm, and took the sweater home with me so it can get some more love! Her due date is soon, so it could be nice to have the sweater finished by the time her belly is small again..

Ingen kommentarer: