12 mai 2008

Tanker på 2. pinsedag

I dag er det 2. pinsedag... En fridag, men jeg er på skolen og jobber. Eller - jobber? spør du kanskje, du blogger jo! Joda, jeg blogger, men jeg jobber litt også.... Trengte bare en liten pause :)
I morgen er det fire uker til innlevering. Det er på en måte ganske lenge til, men samtidig om veldig kort tid! Nærmer meg en oppgave jeg tror jeg kommer til å være stolt av, men det er jo alltid ting som kan gjøres bedre, litt annerledes, mer utfyllende, mer konkret, kortere, lengre, osv...
Ellers prøver jeg å finne ut hva jeg skal til høsten. Endel av dere vet hva det innebærer, andre ikke. Skal skrive her når noe er helt endelig bestemt! At jeg blir i Trondheim er i hvertfall noenlunde sikkert.
Også går vi og venter på babyen til Maria og Egil!! Nå er det bare 5 dager til termin... Jeg gleder meg til å bli kjent med henne.

Today it's Monday after Whitsunday/Pentecost. In Norway that's a holiday, but I'm in school workin. Well, working? Ok, I'm blogging, but I'm working with my master thesis also. Just needed a break :)
Tomorrow it's 4 weeks until it has to be finished. In some ways it's a long time left, but at the same time it's short. I think it will be a good thesis, but there's always room for improvement...
I'm trying to figure out what to do this fall. Some of you know what I'm thinking about, others don't. I'll write here when things are final! I'm staying in Trondheim - that's almost 100% sure.
We're also waiting for Maria and Egil's baby!! Now it's only 5 days until their duedate. I'm looking forward to getting to know their little girl!

Ingen kommentarer: