07 juni 2008

FERDIG!

Nå har jeg levert masteroppgaven!!! Det føles veldig rart og fantastisk deilig. Nå kan jeg virkelig bare slappe av og gjøre akkurat det jeg har lyst til :) Da er det veldig deilig at det er sommer og sol samtidig. Før Ranveig skryter av det til dere kan jeg jo skrive selv at oppgaven ble levert på hennes rom. På mitt rom er det nemlig veldig varmt når sola står på :(

Nå er jeg altså ferdig med en 5 årig utdannelse. I går slo det meg at Gud har vært veldig trofast og god gjennom disse åra. Det er mange ganger, i hvertfall i starten, at jeg har lurt på om det er dette som er meningen at jeg skal bruke livet på... Og jeg føler at jeg er helt rett plass nå. Er ferdig sivilingeniør, har fått jobb her i Trondheim og er aktiv med i Salem. Om jeg blir her for all tid vet jeg ikke... Tror ikke det. Men det er her jeg skal være akkurat nå.

Om en time skal jeg på sommeravslutning med cellegruppa. Må ordne litt ting før det, så jeg må nesten avslutte her.

(Sorry for a little bit shorter english version.)

Now I have turned in my master thesis. It feels wonderful and strange. I can do just what I want to do.That's especially nice when it's summer and sun. I'm finished with FIVE years of university. Yesterday I thought about how faithful and good God has been these years. Through many doubts about what "I'm supposed to" be doing with my life. Now I feel like this is exactly where I'm supposed to be. I don't know if I'll be here forever, but right now I'm happy with it.
In an hour I am going to barbeque with my cellgroup and have some things to do before that. So - see ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Då va det gjort! Gratulere, Ranveig! Klem Mari