03 juni 2008

Sommer og sol

Det er helt fantastisk med varme og sol!! I ettermiddag hadde jeg middagshvilen i sola i hagen... Deilig. I dag har det vært opp i mot 27 grader her i Trondheim. Og det er meldt bra vær videre også :)

Ellers holder jeg på med innspurt på masteroppgaven. Har innlevering 10. juni... Satser i grunnen på å levere på fredag. Må se hvor langt jeg kommer i morgen, for jeg hadde en litt middels dag i dag, men håper allikevel på å få levere på fredag. Da kan jeg ha skikkelig god helg og et par dager her i Trondheim før jeg drar på en liten ferietur til Oslo og Sverige.

It's fantastic with sun and warmth!! The weather here in Trondheim is really great.

Other than that I'm finishing my master thesis. It's due 10th of June... I want to turn it in on Friday - but I'll have to see how far I've come tomorrow. After I have turned it in a little vacation to Oslo and Sweden awaits.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e flink :)
Klem Mari