08 juli 2008

Tanker

  • Det er deilig med ferie!
  • Strikking er gøy.
  • Sove lenge er bra.
  • Bøkene til Camilla Läckberg er spennende.
  • Røykvarslere er lurt å ha, men vanskelige å henge opp. (Spesielt når man ikke er så høy.)
  • Det er godt med vafler.
  • Blir kjekt med Narnia i morgen.
  • Jeg gleder meg til ferie i Sandnes.
  • Gud er god.

Og masse mer... Det er virkelig deilig med ferie. Ikke måtte gjøre noe, kunne bare slappe av, velge hva man skal gjøre ut i fra hva man har lyst til. Jeg kunne tenkt meg å hatt tid til å lime bilder i album også, men jeg har prioritert boklesing, besøk, soling og andre ting. I morgen skal vi en gjeng på kino og se Narnia. GLEDER meg!! Og jeg har bestilt den første på biblioteket, så den skal vi se først :)

God natt!


Just some thoughts - sorry about the missing translation...

1 kommentar:

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

God sommer, og kos deg på Jæren! Jeg skal også hjem om ei god uke. Skal bli deilig:-)