14 oktober 2008

Adagio Teas

Jeg må bare reklamere litt for en nettside. Ikke det at man ikke kan kjøpe te i Norge, og at det kanskje er mest miljøvennlig... Men av og til har man lyst på noe litt mer spennende. Kjøpte en hel haug med "samples" fra Adagio Teas for noen uker siden. Foreløpig er jeg veldig glad i Passion Fruit og Peach Oolong.

Grunnen til at jeg prøvde det var at jeg hadde hørt om det på Ravelry.com, også fortalte "sokkevennen*" min om det på bloggen sin. Når man er medlem/har handlet der får man "gift certificates**" som man kan gi bort. Så da fikk jeg det av "sokkevennen*" min. Poenget mitt er at hvis noen av dere vil ha et gavekort på 5 dollar er det bare å si i fra til meg.

Men - adagio har også nettbutikk som holder til i UK en eller annen plass... Så det er jo litt kortere å sende teen. Men... der tror jeg at de ikke har så mange teer som de har i USA.



*sokkevennen min er ei som strikket sokk og ba for meg i sommer - organisert gjennom Christian Knitters and Crocheters på Ravelry

**gavekort på norsk

Ingen kommentarer: