26 november 2008

Noen har det travelt...

Må bare få sitere en blogger jeg følger. Jeg kjenner henne ikke egentlig selv, men søstra mi og diverse andre jeg kjenner kjenner henne... Og litt kjent blir man da gjennom bloggverden også :)

Etter et blogginnlegg som viser hvor travelt hun har det med masse eksamener og to unger nå før jul kommer kommentaren:


"Og vennene mine lurer på når vi kan møtes?...


I Himmelen! Dere er herved alle invitert!!"

Måtte smile litt da jeg leste det... Skjønner at det av og til kan føles sånn...

3 kommentarer:

Meg sa...

Hei Ranveig! Går det bra med deg? Det er så hyggelig å lese bloggen din, da føler jeg liksom at det ikke er så lenge siden jeg har pratet med deg, for det er jo egentlig ganske lenge siden. Håper alt er bra!

Leif Inge sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Småen sa...

Hah :D Kult at du leser bloggen min. Me har i allefall truffest på leir;)