09 november 2008

Oj, oj, oj som tida flyr...

Plutselig var det 9. november... Her kommer et kort innlegg mens jeg venter på at taco-horna mine skal steikes ferdig. Jeg har en fantastisk rolig søndag hjemme!

For tida så strikker jeg endel - julegaver, så jeg har ikke tenkt å vise de fram ;) Og ellers har det begynt å ta seg opp i forhold til Impuls 09. Jeg er jo med i ledergruppa, så første pri nå er å finne gruppeledere. Jeg har ansvar for alt med bønn, barnepass og medarbeideroppfølging. Bønnedelen hadde jeg i fjor også - så den føler jeg at jeg har litt kontroll på, men det andre er nytt. Gruppelederne får ansvaret for hver sin gruppe - skaffe folk, sette opp turnus, ha kontakt med meg (og dermed ledergruppa), sende mail med info osv. Mitt mål er at det meste (egentlig alt), som jeg har ansvar for, skal fordeles ut til gruppeledere. Da kan folk faktisk klare å få tak i meg i løpet av helga og spør om ting de lurer på, i stedet for at jeg springer rundt og ordner diverse. Gleder meg til gruppelederne er på plass!

Nå skal jeg gå og se til horna mine....

Også en liten ting til slutt: Gratulerer med dagen pappa.

Ingen kommentarer: