23 desember 2008

Lenge siden sist...

Hva har jeg gjort siden 5. desember? Jeg har hatt tusenvis av juleavslutninger i Trondheim... eller i hvertfall ganske mange. Har bilder fra både juleavslutning på Solid og juleverksted hos Maria - det kan jeg jo legge ut... Ellers reiste jeg hjem til Sandnes den 19. og har jobbet på Safetecs Stavangerkontor på Hillevåg mandag 22. og i dag 23. Og nå er det juleferie... Fantastisk deilig :) Gleder meg til julaften hos tante, onkel og søskenbarn i morgen. Vi får pinnekjøtt! Det blir godt. 1. juledag skal vi være bare nærmeste familie her hjemme - da skal vi ha ribbe. Pappa kunne ikke vente så lenge med ribbe så han har ordnet litt ribbe til seg selv i dag ;) Jaja - det er det meste han har gjort på kjøkken i forhold til julemiddagen - så da får han vel få lov til å få - som mamma sa.

Ok. Det var en liten oppdatering. Da skal jeg bare legge inn litt bilder...

Bildene er forresten tatt med mitt nye Canon EOS450D speilreflekskamera som jeg har kjøpt meg :) GØY!

Ingen kommentarer: