08 januar 2009

Nå er jeg godt i gang med jobb igjen

Nå har hverdagen kommet over meg... eller... det er ikke helt hverdag enda. Men nokså. Jeg står opp 06.30, eller litt senere, tar buss til jobb, er på jobb, tar buss hjem, er innom en butikk på vei hjem (av og til) og slapper av hjemme på kvelden, eller er ute på noe - sånn som i dag. Det er vel foreløpig bare den jobbdelen som gjør at det er hverdag. Har slappet nokså godt av på kveldene.

Foruten all snømåking!! Det har kommet utrooooolig masse snø her i Trondheim både tirsdag og onsdag - og i dag regner det. Herlig! Jeg har sluppet billig unna endel snømåking fordi jeg har vært vekke mye av dagene. Men jeg har måkt når jeg har vært hjemme.

Nå sitter jeg på Salemkontoret og venter på en mail. Det skal være bønnemøte for Impuls om en time - kom kom!

Jaja... dette var egentlig bare for å fylle tiden med noe. Men håper dere fikk noe ut av det.

Jeg har forresten fått min første bloggepris. Det er så stort at det får få et eget innlegg. Men det blir ikke før til helga tror jeg.

Ingen kommentarer: