11 mars 2009

Tur til Oppdal :)

Nå er jeg klar for tur til Oppdal. Jeg har kjøpt meg ny skibukse, jakke og litt småting som jeg trengte. Skibukse/utebukse har jeg lenge tenkt at jeg måtte kjøpe meg. Så da en Helly Hansen bukse som hadde kostet nesten 1500,- kostet 500,- slo jeg til. Den virker veldig varm og god, og er vann- og vindtett. Jakken hadde kostet 800,- og kostet nå 300,- Det er en Stormberg jakke som også er vann og vindtett. Den vanntette jakken jeg hadde tok kvelden her i høst (?) en gang. Husker ikke helt når. De jeg har nå er bare vannavstøtende...

Greit å være skikkelig skodd/kledd?? når man skal ut på tur :)

Vi er altså 16stk som skal avgårde til Vollan skole på fredag. Ikke så mange - men jeg tror det blir superkoselig! Det var veldig kjekt sist vi var der i hvertfall. Det blir tull og fjas, korssamling, utetid, bål, lite soving, mat, prat, og alt annet som hører til på en Solidtur.

This weekend the youth group in my church are going to Oppdal - a place/town about 2 hours from Trondheim. We're only 16 people going - but I'm sure it will be a fun trip anyway. Today I went shopping after work - so now I'm ready for snow, wind and cold weather :)

Ingen kommentarer: