07 juni 2009

Bloggetørke...

Nå er det lenge siden jeg har hatt noe blogginnlegg... Det har vært litt travelt, og det blir det framover også - men noe blogging må jeg da ha tid til.

Jeg har styrt litt med å finne meg leilighet - og har funnet det. Vi har planlagt utdrikningslag for Ranveig og gjennomført det. Safetec har feiret 25 år. Jeg var hjemme en tur... Og ellers går no dagan.

Det ble et kort innlegg denne gangen... men kommer antageligvis sterkere tilbake. Jeg liker jo å blogge, men av og til er det nok med livet mitt.


It's a long time since my last entry.. It's been some busy weeks, and I think it might be busy the following weeks (or at least the weekends) also - but some blogging should be possible to fit in my schedule. I've been looking for an appartment by myself, and I've found one! We've planned a friends bachelorette party, and now it's over. Safetec celebrated 25 years and I've been in Sandnes to visit my family.

This time it's a short entry, but I'll be back later. I'm trying to convince myself that I enjoy blogging, but sometimes my life is enough... If you know what I mean.

Ingen kommentarer: