21 juni 2009

Uææææh!

I april i fjor ønsket jeg meg Kool-Aid av folk på gruppa RAK (Random Acts of Kindness) på Ravelry. Jeg fikk aldri Kool-Aiden som Kassandra hadde lovet meg, så hun sendte en pakke til - som jeg fikk. Grunnen (kanskje) til at pakken ikke kom fram med en gang var at hun hadde skrevet adressen min som:

Ranveig N Paul
Fjermstadsvei X
XXXX Trondheim
Norway

Der Paul (selvfølgelig) skulle vært foran Fjermstad og ikke bak N. På veien hadde pakken mistet frimerke også, men jeg vet ikke når dette hadde skjedd.

På tirsdag kom pakken fram! Da var den våt (?), ekkel og skitten og uæææææh :( Så jeg måtte bare kaste den. Det har altså tatt posten 1 år og 3 mnd på å finne ut at Fjermstadsvei 48 skulle vært Paul Fjermstadsvei 48?? Eller noe sånt.


Greit vi fikk oppklart det i hvertfall.

In April last year I wished for Kool-Aid in the RAK group at Ravelry. Kassandra wrote that she would send me, but it never arrived - so she sent me another package instead. The reason we tought it might not have arrived was a confusion about where Paul should be placed. The correct version is not the one above, but one where Paul Fjermstadsvei i on one line. In addition the package had losts its stamp on its way, but when that happened I don't know. Well - on Tuesday the package arrived, 1 year and 3 months after it was sent. It was wet(?), icky and just disgusting... yuck. Did it take the post office 1 year and 3 months to figure out one mistake? Or what? It's good that the mystery is solved at least.

2 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

Ddet var godt den kom før du flytta da ;)

Bjørn sa...

Tenk å kaste noe du har venta på i over et år! Når den uansett var våt, kunne du jo bare vaska den, og så hadde alt vært i orden.:P