29 august 2009

Hot potato

ravelry er jeg med i en gruppe som heter Cuppa Tea?. Der er det noen snille damer som arrangerer Traveling Tea Boxes! Det er 4 bokser som reiser rundt i USA, 2 i Europa og 1 i Australia. Poenget med disse boksene er at man tar ut noe og legger omtrent like masse oppi. For det meste te, men også snop, garn og små kort/magneter/servietter osv. Hvis man er så flink å motta og sende ut igjen denne boksen innen 24 timer så er man en hot potato :) Og da venter det en pakke i posten en stund etterpå! (Så det kan lønne seg å være kjapp.)

For et par uker siden hadde jeg den hjemme hos meg. Og klarte å hente den en ettermiddag, og levere den neste ettermiddag. Tok ikke noen gode bilder da jeg hadde den hjemme hos meg... Men i dag fikk jeg hot potato prisen - og da tok jeg bilder:

En veldig søt boks som jeg tenkte jeg skulle ha øredobber ++ i på nattbordet:

Banana silk yarn (hva strikker man av noe sånt??):


Snop og Kool-Aid:

Te (selvfølgelig):

I am a member of ravelry. And one group I am a member of there is called Cuppa Tea? There some ladies are kindly moderating some Traveling Tea boxes that travel around America (4), Europe (2) and Australia (1). The point of these boxes is to take out some, and put in about the same amount and send it of as soon as possible to the next person on the list. If you send it out within 24 hours you're a hot potato - and gifts arrive some time after.

A couple of weeks ago I received the box, and sent it out again within 24 hours. I didn't get any nice pictures of the package at the time. But today I received the hot potato award - and took pictures. Yarn, candy, tea and a really cute box!!

Ingen kommentarer: