29 august 2009

Leiligheten :)

Her kommer litt bilder fra leiligheten min (som jeg leier). Den er fra 2005, og veldig fin syns jeg. Foreløpig er det bare bilder fra stue, kjøkken og bad - soverommet er fortsatt litt "rotat", også er det ikke så lett å ta bilder av... man kan se døra inn til soverommet på et par bilder - det får være godt nok. (Så kommer det kanskje bilder fra det senere...)


Inngangsdøra og litt av spisebordet, og garderoben og kommoden i gangen:


Stua, når man står rett innforbi inngangsdøra (rett bak tv-en er en av dørene inn til soverommet):


Nå har jeg gått bort til bordet og snudd meg, så dette er gangen:Og her er stua fra kjøkkendelen, dere ser samme bokhylle som på forrige bilde:

Og her har jeg rygget enda litt lenger inn i kjøkkenkroken (den andre døra inn til soverommet er rett foran spisebordet):


Og nå har jeg gått til terrassedøra og snudd meg mot kjøkkenet:Og her er nærbildet av kjøkkenet. Til høyre her er døra til badet:

Og her er badet:


Jeg tok visst ingen av bilder fra terrassen heller. Men jeg har utsikt til veien, et begravelsesbyrå og en kirkegård :)

Pictures from my new appartment. I like it a lot :)

Ingen kommentarer: