06 september 2009

Imponerende :)

Oddbjørg kommenterte på mitt forrige innlegg. Så da måtte jeg jo avgårde og se på bloggen hennes. Og jeg ble IMPONERT. Hun er allerede ferdig med "kolleksjonen" sin. Kolleksjonen er da sokkepar i julegave til venner og familie... Hun skriver ikke hvor mange det er - men det ser ut til å være minst 18 par! Men så begynte hun i januar også da. Uansett - jeg er imponert.

I fjor fikk jeg til noen hjemmestrikka gaver. Til Mari, Solveig, Oda, Lillian og Ranveig. Så jeg har jo en plan om å få til noe hjemmestrikka i år også. Men det blir nok ikke så mange fler enn 5 - hvis det blir det en gang.

Ha en fin søndag!!!

(Jeg skal kose meg med strikking, lesing og en tur på dagen og feiring av 27 års dagen min som er på tirsdag i kveld.)

Oddbjørg commented on my previous post. When I followed the link to her blog I was IMPRESSED. She is finished with her collection of socks for her family and friends Christmas presents!!! She doesn't say how many they are - but I can count at least 18 pairs. She started in January - but I'm still impressed.

Last year I managed to knit 5 Christmas presents. I have a plan for some this year as well - but I doubt there will be more than 5. We'll see.

Have a nice Sunday. (I'll enjoy it with knitting, reading, a walk and celebrating my birthday, which is on Tuesday tonight.)

2 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Tusen takk for alt det fine du sa, trudde nesten ikkje det eg leste (men no har eg lest det to gongar, og stod det samme der begge gongane, så då må det være det du har skreve), så masse fint!

Er 18 par så langt (til dei faste), men blir nok fleire utover, viss eg komme på noken fleire, eller feire som seie dei vil ha eit par eller to.

Eller, eg blir "minna" om å laga eit par til noken. Blei "minna" om å laga eit smykke til ein bekjent, sendte det til hu, og hu blei så glad og trengte ein oppmuntring. Syns det er godt å oppleva at eg bli til velsignelse gjennom dei tinga eg kan og lage.

Ha ein fin dag!
Oddbjørg

Ranveig sa...

Hehe... tror du kan bli masse til velsignelse med den holdningen :)