19 oktober 2009

Søndagsbesøk :)

Både forrige søndag og i går fikk jeg lov til å være sammen med denne søte jenta og hennes foreldre :) Det er alltid veldig kjekt å være sammen med de. Og se den nydelige strikka kjolen som hun har på seg. Det er farmora hennes som har strikket den!



Når jeg bor SÅ langt borte fra mitt eget tantebarn + tantebarn på vei så er det kjekt å ha noen venner med barn som jeg kan være filletante for. (De to som er i bakgrunnen på det andre bilde er skikkelig tante og onkel til jenta.)

This cutie and her parents I got to spend time with last Sunday and yesterday. It is always a pleasure!! Especially since I live SO far away from my own niece and my nephew still nesting in my sisters belly it's nice to have friends with kids that I can be an extra auntie to. And check out the gorgeous knitted dress she is wearing - it's her grandmother that has knitted it :)

2 kommentarer:

Jeg er Kristine sa...

Den kjolen holder mamma på og strikker til Alma nå. Hun skal ha den til julekjole (og 17.mai kjole). Hennes er hvit og rød, og jeg skal ha selekjole øverst, så hun kan ha en fin skjort under!

Ranveig sa...

Hehe... Morsomt. Den blir hun sikkert kjempefin i!!