05 oktober 2009

Trondheim bilkollektiv

Det er ganske greit å ha bil. Ikke at jeg har hatt det mer enn i et år da mamma og pappa var i Bangladesh... men jeg innser det - det er ganske greit å ha bil. Men det er ikke særlig miljøvennlig, det er dyrt, og her i Trondheim er jeg veldig vant til å ikke ha bil. Jeg er vant til å gå, sykle, busse eller sitte på til andre :) Det som da er greit er at det er noen luringer som har startet trondheim bilkollektiv. Og da kan jeg ha bil, av og til, når jeg trenger det - fordi det er ganske greit å ha bil!!

Derfor var jeg en liten tur på City Syd i dag og fikk byttet litt Ramona bestikk... Og nesten vært på XXL, men der skulle de stenge da jeg kom dit, så det ble det ikke noe av. Bare fordi jeg kunne - og fordi jeg ville teste ut hvordan det funket. Det står noen biler på Østre Moholttun som er ca. 10 minutter å gå herfra - så det er veldig greit. Ellers er det endel andre biloppstillingsplasser rundt i byen også, hvis de som står her på Moholt er opptatt.

Jeg er godt fornøyd jeg, med å bli med i Trondheim bilkollektiv.

Norwegian only - sorry.

Ingen kommentarer: