05 november 2009

Oslo :)

For 1 1/2 uke siden var jeg i Oslo. Kom lørdag og dro videre onsdagsmorgen. Jeg bodde hos søskenbarnet mitt (og tante og onkel):

På lørdagen var vi på urpremiere på Bestevenner på Uranienborg skole. De hadde Urra-festival med masse forskjellig opplegg og et av oppleggene var utevisning av Bestevenner! Så jeg som ikke trodde jeg fikk sett den før jeg kom tilbake fra Sverigeturen min fikk sett den FØR premieren!! Det er en veldig bra film, så dere med barn, og alle andre bør se den :)

På søndagen dro vi til farmor og bestefar i Horten:


Bestefar og Geir (lege) ser på blodsukkermåleren til bestefar. Nina (sykepleier) satt i en stol litt lengre vekke og klødde i fingrene etter å vise de hvordan man skulle gjøre. Hehe... de fikk det til til slutt.

Mandag og tirsdag jobbet jeg på Oslokontoret som ligger på Lilleaker. Nå har jeg vært på besøk på alle kontorene våre. (Bergen, Stavanger og Oslo.) Og på kveldene besøkte jeg gode venner fra Bibelskolen og Bangladesh.

Pictures from my visit to Oslo and Horten.

Ingen kommentarer: