10 januar 2010

Kulde :)


Det er deilig at det er blitt varmere i Trondheim. Eller det heter vel kanskje mildere og ikke varmere når det går fra sånn ca -18 grader til - 5. Deilig å kunne puste uten at det fryser i nesa eller river i halsen. Deilig å ikke måtte kle på seg fullt så masse som man har måttet. Men så melder de jo kaldere igjen... så vi får se hvordan den neste uka blir. Så lenge det er varmere enn -10/12 så er jeg veldig fornøyd! Og ikke blåser så masse...

Det positive er jo all kosen man kan ha inne, telys man kan tenne, at jeg har inkludert varme i husleien, at det er så fint vær (sol og blå himmel og snø som glitrer), at jeg ikke har unger som blir helt crazy av å ikke få være ute og at det da ikke er slaps!

Nei, nå må jeg legge meg. Ny uke og nye muligheter i morgen! Gleder meg :)

It's cold in Trondheim - but today it's warmer!! I don't like when it's below -10 degrees centigrade and I'm trying to think of the positive stuff about it being cold. Like all the cozy stuff you can do inside, that the weather is nice and that the snow is white and glistening. Now it's a new week and new opportunities - I have to go to bed!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hutre, hutre...Dere har det jammen kaldt der oppe i nord! Men vakkert er det jo da...
Ha en herlig og kald uke!

Hilsen fru fryd