23 februar 2010

Pc-en min har tatt kvelden

Og akkurat nå har jeg ikke helt tida eller krefter til å gjøre noe med det...

Har det for tida veldig travelt, spesielt i helgene. Det startet med Impuls 5.-7. februar, så fulgte 80års dag til Morfar 12.-14. februar og Tromsø Impuls 19.-21. febraur. Denne helga, eller egentlig fra torsdag-mandag, tilbringer jeg ute i havet på Heidrun og neste helg 5.-7. mars er det tur til Oppdal med Solid. Men så har jeg et par helger i Trondheim før det er påske i Sandnes :)

Akkurat nå sitter jeg og strikker og ser skiskyting på tv :) Har festet tråder på tre strikkeprosjekt og begynt på noen votter. Kjøpte noe Sandnes palettgarn som jeg tenkte kunne bli votter. Strikker på pinnestørrelse 3,5 så det går ganske fort. Har klart å miste to par med votter i vinter, et eget strikket og ett kjøpepar... Nå når det er -20 grader i Trondheim igjen hadde det vært greit med ett godt og varmt par!

Ingen kommentarer: