27 mai 2010

Ansiktsløft

Bloggen min har fått et lite ansiktsløft.


Over årene med blogging har bloggen min sett ulik ut. Litt rosa en periode og brun og masse andre farger. Nå har den blitt grå... Kanskje kjedelig - eller stilig. Tenkte den kunne være litt klassisk en stund - vi får se hvor lenge. Jeg liker Kristine sin blogg, og den er jo bare helt hvit. Grunnen til at jeg ikke har gjort noe, selv om jeg har tenkt på det en stund, er at jeg leser de fleste bloggene jeg leser gjennom google reader. Og da får jeg bare teksten inn dit når bloggerne jeg følger oppdaterer, uten å måtte gå innom tusen (eller i hvertfall noen titalls) blogger i tide og utide. Så da har ikke utseende betydd så mye. Men så fikk jeg lyst til å forandre den litt likevel.

Kanskje det kommer en header også etterhvert... jeg får se hva jeg kan finne på :) Maria sin header er det jeg som har tatt bildene til... Kanskje jeg kunne fått til noe sånt til meg selv også.

My blog just got a face lift :)

2 kommentarer:

Cathrin sa...

mye kjekkare me bloglovin enn google reader... for då får du sett så fine bloggane e og:D

Ranveig sa...

Hmm... kanskje. Har tenkt jeg skulle prøve det også, men det er så greit med google reader når jeg allerede bruker gmail da bare klikker jeg meg videre dit.