10 mai 2010

Hva gjør man når man har fri i Trondheim?

Denne uka er en sånn deilig 3-dagers uke... i hvertfall hvis man tar seg fri på fredag. Og det skal jeg! På grunn av diverse - blant annet at jeg og min tidligere kjære ikke er kjærester lengre - så har jeg ikke planlagt noe denne helga. Så jeg skal ha fri i Trondheim (!) Det har jeg ikke hatt på kjempelenge... Sommeren 2007 jobbet jeg i Trondheim - så da hadde jeg jo fri litt innimellom - men etter at jeg begynte i fast jobb så har jeg ikke vært i Trondheim og hatt fri.


Har dere noe forslag på hva jeg kan gjøre?

Jeg har noen selv også:

- rydde på soverommet = booooring ;) (jeg leser litt for mange tenåringsblogger merker jeg... hehe)
- lese Breaking Dawn av Stephenie Meyer = absolutt noe jeg tror jeg kommer til å gjøre
- shoppe = egentlig ikke noe jeg trenger akkurat nå, men det er vel kanskje ikke derfor man shopper alltid heller
- scrappe litt - eller lage kort = meget mulig (jeg bestilte akkurat masse ark fra hobbyhimmelen.no)
- gå tur i finværet (for det er jo alltid fint vær i Trondheim ! )
- treffe Maria, Egil og Julia eller andre venner -> noen som melder seg frivillig?
- blogge (må jeg jo nesten når jeg lager en liste over mulige ting jeg kan gjøre)


Nå skal jeg drikke kakao og ikke tenke altfor mye på at det er litt feil tid på året for kakao (burde egentlig være iste) og at 4,5 grader og regn ikke er det jeg hadde tenkt skulle være realiteten den 10. mai :)

2 kommentarer:

Ranveig S sa...

Ta en tur på Dromedar kaffebar for mæ - og nyt en herlig kopp med Sweet Chili! Skuill gjerne vært der æ óg, på den andre sia av bordet. :-) Veit at du ikke e så gira på kaffe, alstå, men den har itj så my kaffesmak...

Ranveig sa...

Hehe... den har kaffesmak - punktum. Da er det kaffe :) Men en kafétur kan nok absolutt hende det blir i løpet av disse fridagene mine!