30 mai 2010

Topp!

Jeg har ikke blogget så masse som dette siden oktober 2006... Dette er mitt 18. innlegg i mai :) Er nesten litt imponert over meg selv for jeg har ikke gått særlig inn for å blogge mer. Det ble jo endel ulike innlegg rundt Kristi himmelfartsdag, så det forklarer jo litt. Men det har jo blitt litt forskjellige innlegg også denne måneden.


Hva tenker jeg på for tida?

- Om jeg skal kjøpe meg ny pc, eller egentlig hva slags pc jeg skal kjøpe.
- At jeg skal hjem i dåp fra 2.-7. juni :)
- HVA skal jeg kjøpe i dåpsgave?
- HVA skal jeg ha på meg i dåpen?
- Når skal jeg få tid til å kjøpe dåpsgave og eventuelle nye klær? (Det blir nok i morgen hvis det skal bli.)
- At det skal bli koselig å treffe Lillian på tirsdag!! (Jeg bodde med Lillian fra sommeren 2007-sommeren 2009)
- Hvor lang tid jeg skal bruke på albumet til Ranveig og Einar fra bryllupet deres i fjor sommer...
- At jeg i hvertfall ikke gidder å ha alle deler utover bordet mitt hvis jeg ikke får tid til gjøre noe på det i nærmeste framtid.
- Hvor i all verden skal jeg ha album, bilder, dill og dall, papir ++ til albumet hvis jeg ikke har det på bordet mitt?
- Kanskje jeg skal gå en tur i finværet?
- Vil noen kanskje være med å gå tur i finværet?
- Nå må jeg slutte å blogge hvis jeg skal få noe mer utav dagen :)

Snakkes!

Takk til alle som leser bloggen min forresten. Det er ikke så mange av dere som kommenterer, men jeg får stadig vekk kommentarer om at folk har vært innom bloggen (senest i dag), og det er jo koselig!


(This english translation is a short version of the Norwegian text - sorry - I'll do better the next time.)

This month I've blogged 18 times. This is more than I have blogged since October 2006... Ok, so I've had several blogs about the same day, but I haven't really had any goals about blogging alot this month. Thank you for reading it! Not all of you leave comments, but you comment about the blog when you meet me - so I know you read it!

1 kommentar:

Bjørn sa...

Skal si du har blogget i det siste ja! Jeg har visst ikke vært helt oppdatert.:) Kanskje litt fordi jeg har hatt en nede-periode på min egen blogg. Men den er ikke død! Jeg er forresten tilhenger av det nye designet! Evt med en bilde-header eller noe.:)