10 juli 2010

Punkt 2), 6) og 7) ferdig :)

Jeg tar en liten pause i vaskinga for å oppdatere dere på hva som skjer i leiligheten for tida. Jeg er ferdig med kjøleskapet og har vasket utav kjøkkenskapet. Det som mangler for at lista under skal stemme er at jeg får ryddet det siste av maten tilbake i skapet og at jeg flytter noen pappesker opp på loftet!

Ting som skal gjøres:

1) Rydde i klesskapene mine
2) Rydde det siste fra de to siste pappeskene i kommoden som jeg har kjøpt og flytte pappeskene på loftet. (Jeg vet jeg er treig!)
3) Vaske kjøkkenvifta.
4) Vaske vinduene.
5) Rydde i papirer
6) Vaske i matskapet på kjøkkenet
7) Vaske kjøleskapet

Dager fram til ferien:

Lørdag 3. juli - Helgevask + vaske kjøkkenvifta
Søndag 4. juli - Fri
Mandag-Fredag 5.-9. juli - vaske vinduer, rydde pappesker
Lørdag 10. juli - Helgevask, vasket kjøleskapet og skapet på kjøkkenet med mat
Søndag 11. juli - Fri
Mandag-Fredag 12.-16. juli - 2-3 ting
Lørdag 17. juli FERIE

1 kommentar:

Jeg er Kristine sa...

Flinka! Vi skal lage en liste for uka som kommer. Øverst står å rydde i ungene sine klær. Liam har fremdeles klær som er så små at de aldri har passet i skuffen sin, hehehe.