03 juli 2010

Rydding og vasking

Jeg tenkte jeg kunne dele litt hverdagsliv med dere som følger bloggen, eller du som bare er innom... Nå når det har nærmet seg sommeren har jeg nemlig tenkt på diverse ting som burde vært ryddet eller vasket snart. Og da tenkte jeg først at jeg skulle gjøre dette når jeg fikk ferie. Men så har jeg egentlig bare lyst til å ha fri når jeg har ferie, så derfor har jeg satt opp en liste over ting som jeg har lyst til å få gjort og når jeg skal gjøre det!


Ting som skal gjøres:

1) Rydde i klesskapene mine
2) Rydde det siste fra de to siste pappeskene i kommoden som jeg har kjøpt og flytte pappeskene på loftet. (Jeg vet jeg er treig!)
3) Vaske kjøkkenvifta.
4) Vaske vinduene.
5) Rydde i papirer
6) Vaske i matskapet på kjøkkenet
7) Vaske kjøleskapet

Dager fram til ferien:

Lørdag 3. juli - Helgevask + 1 ting
Søndag 4. juli - Fri
Mandag-Fredag 5.-9. juli - 2-3 ting
Lørdag 10. juli - Helgevask + 1 ting
Søndag 11. juli - Fri
Mandag-Fredag 12.-16. juli - 2-3 ting
Lørdag 17. juli FERIE

Så tenkte jeg at jeg kunne stryke vekk ting etterhvert :)


It's summer! And there are boring things piling up that I should do. I've thought about spending a couple of days in my summer vacation tidying and cleaning my appartment... But I've decided that I want to be completely free to do what I want to do in my vacation. So I've made a list of stuff I have to do, and a plan for when I'm going to do them :) I hope the plan works!!


Ingen kommentarer: