26 september 2010

Blogge eller ikke blogge?

Jeg kjenner meg veldig igjen i det Ane skriver om blogging. At det kommer et punkt der man lurer på hvorfor man gjør det, og hva man vil bruke bloggen til... Min blogg har vært litt forskjellig opp igjennom. Mest dagbok for å fortelle hva jeg har gjort en dag, og hva jeg skal gjøre og hva jeg har strikket... Og i det siste har jeg også lagt ut litt bilder, fordi jeg liker å ta bilder og gjerne vil vise hva jeg har tatt bilde av. Men nå vet jeg ikke helt hva jeg vil med bloggen lengre. Jeg leser mange blogger for tida, både populære svenske blogger som blir nominert til (og vinner) Årets blog på Blogawards i Sverige og andre mindre blogger som jeg kjenner/ikke kjenner. Fotoblogger som har egne foretak og blogger som bare er dagbok eller matoppskriftsblogg eller kristenblogg eller noe helt annet... Hvis man bare har en nisje så er det da heller ikke så veldig farlig om man blogger en gang i mnd. eller en gang i uka, eller litt sånn av og på. Men jeg har egentlig, sånn som Ane, lyst til å blogge litt regelmessig hvis jeg først skal blogge... Også er det spørsmål om hvor personlig man skal være - hvor masse skal man gi av seg selv? Av opp og nedturer og av ting man syns er viktig? Jeg er i tenkeboksen - og forteller det. Så får dere følge med på hva som skjer videre...

1 kommentar:

Ruthie sa...

I would like to answer... Blog! With google translate, I can now understand what you write, and I like hearing about your life and seeing the pictures. :)