27 juni 2006

Barnedagen...

I går var jeg sammen med unger hele dagen. I hvertfall nesten...

Jeg og Mari var med Oda (snart 2) på lekeplass fra morgenen av. Også ble jeg hos de helt til middag. Hoppet på trampoline, vannet planter, lekte med dokker osv.

Etter middag dro jeg rett til søskenbarna mine og passet de. De er 8,6 og 3 år. Koselig. Vi var og lekte på skolen til Sara, handlet og spiste frukt med yoghurt før de skulle legge seg. De la seg helt fint, men hun på 3 våknet og hostet endel etterhvert. Foreldrene var på Roger Waters-konsert på Viking Stadion. Det var visst veldig bra.

Jeg er fadder til både Sara og Oda. Så det er kjekt når jeg får bruke litt tid sammen med de. Jeg og Sara har avtale om kinobesøk også i sommer. Det var julegaven min til henne, men jeg fikk ikke tid til å dra på kino i julen. Og påsken var enda travlere...

I dag slapper jeg av. Ble spurt om jeg ville jobbe i kveld, men trenger å slappe av... Litt dumt å si nei, men men... Regner med at de får noen til å jobbe. Og når det er kveldsvakt klarer de seg med en mindre.

Da får jeg gå og spise litt frokost. Har vært oppe en stund, men har ikke spist frokost enda :)

Ingen kommentarer: