25 juni 2006

Impuls t-skjorte til tjeneste!

Jeg har funnet ut av at Imuls medarbeider t-skjorte passer veldig bra til å jobbe i på bokollektiv :) De 5 hensiktene på framsida og tjeneste-hendene på baksida. Minner meg på det å tjene andre på jobb - kollegaer og beboere.

Har jobbet i går og i dag. Går veldig bra! Trives godt. Er jo tilbake der jeg har jobbet 4 somre før, men det er jo litt spennende for det om. Hun jeg jobbet med i dag skal jeg jobbe med onsdag, torsdag og lørdag også. Og det er bra-hun er veldig koselig!

Ellers var mormor og morfar her i dag. På middag og kaffe. Og nå snart tenkte jeg at jeg skulle se om det var gilmore girls på tv... Det er liksom søndagstradisjon.

Også ble det bra vær i dag. Nå skinner sola inn gjennom vinduet :)

Jeg har altså hatt en bra første jobbe-helg.

Ingen kommentarer: