22 juni 2006

Sommer kommer sommer kommer, sol og REGN og latter og sang...

Nest siste dagen av ferien. I hvertfall nest siste dagen før jeg skal begynne å jobbe. Mamma er ute på tur i dag, så jeg er hjemme alene - sammen med Amadeus. I dag har jeg ingen planer. Hjelpe mamma med å vaske litt klær og ta ut av oppvaskmaskinen, men ellers ingenting.

På lørdag starter jeg altså på jobb. Skal jobbe på bokollektivet på rovik bo og aktivitetssenter. Har jobbet der 4 somre før, så jeg begynner å bli kjent. Men de har ny sjef i år så det blir spennende å se hvordan det er... Av sommervikarene så var det bare et navn jeg ikke kjente igjen. Så det er ikke mange nye å bli kjent med akkurat.
Skal jobbe i 7 uker. Men det er ikke fullt i noen av ukene. Endel fridager innimellom. Jeg skal blant annet til Grimstad/Arendal/Kristiansand 7.-11. juli. Besøke Maria og Egil i Arendal og Ragnhild i Kristiansand. Og forhåpentligvis treffe Ingrid en dag også.

Maria - ei av de jeg bor med i Trondheim.
Egil - Marias kjæreste. Han har sommerjobb i Arendal. Går fysikk nå og gikk på fysmat med meg de to første årene.
Ragnhild - Bibelskolevenninne.
Ingrid - Bibelskolevenninne.

Jaja.. Jeg får gå og hente opp klær og henge de opp. Og rydde ut av oppvaskmaskinen kanskje.

Ingen kommentarer: