21 juni 2006

Denne dagen er til ende...

En dag går jammen meg fort... I dag vet jeg ikke helt hva jeg har gjort. Eller.. hvis jeg tenker meg om kan jeg kanskje komme på det.

1. Jeg har strikket ca. 1 og 1/2 lapp til lappeteppe mitt. Nå har jeg ca 20 lapper og trenger i hvertfall 60.. Må se litt. Kan jo håpe på å få strikket opp de nøstene jeg har med meg hjem i sommer i hvertfall. Det er et mensjegboritrondheims-prosjekt har jeg funnet ut av :) Lapper er ikke det morsomste å strikke. Men jeg er kreativ. (med hjelp fra mamma og kristine)

2. Jeg vasket opp.

3. Jeg snakket med både Ranveig og Maria på telefon. Maria blir 25 år i dag! Gratulerer!!

4. Mamma og jeg kjørte inger lise til kronen (kronen gård hotell) og hentet Ragnhild på sandnes og kjørte henne til Sola. Bussen som hun skulle ta kom aldri - så hun ringte meg. Da hun var på vei til å reise.. litt morsomt. Hva er det man har venner rundt om i landet for?? Det var bare koselig Ragnhild. Så dro vi på ikea og på binders.

5. Jeg har sett på tv.

6. Jeg har stelt med neopet'en min. En liten hobby jeg har startet med i sommer igjen... Får se hvor mye tid det blir når jeg begynner å jobbe på lørdag.

7. Jeg legger meg - øyeblikk(elig).

Ranveig - det går an å gjøre mer enn en ting hver dag :) (Hun er usikker på det nemlig...)

God natt!

Ingen kommentarer: