20 juni 2006

Den store carcassonne-dagen!

I dag har jeg, kristine, mamma og ingrid spilt carcassonne. Med elveutvidelse og drager og prinsesser-utvidelse. Veldig gøy! Jeg vant suverent begge ganger. Fikk 159 og 160 poeng. Slå den! Det er kristine og bjørnar sitt spill, jeg har ikke klart å overtale mamma og pappa så fort.

Også har vi prøvd vivatap-vannet. Med appelsinsmak. Ganske godt, men det smaker litt for likt en type saft som vi hadde i bangladesh. ("Tang" for de invidde... kan hende de har den i andre land også...) Må kanskje prøve sitron, bringebær eller jordbærsmak og se om det er bedre - eller bare den naturlige. I følge kristine er det visst bare tull.. men jeg vet ikke jeg. Det blir jo litt smak på vannet i hvertfall. Og med vann som ikke har så bra kvalitet som her i norge blir det jo sikkert noe bedre i hvertfall.

Ellers er det ganske grått og trist her fortsatt... Og verre skal det visst bli. Får trøste oss med at vi får spilt endel spill og gjort inne-ting. I morgen skal jeg og mamma kanskje på ikea og litt rundt ellers på forus. Gøy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei på du!

Takk for hilsen hos meg!
Håper været deres blir bedre -og det samme her.. Bøndene må da ha fått det vannet de har bruk for nå.. *sukk*
Ha en super sommer. Skal heim til senja på tirsdag. Da er det ferie. skal bli kos! klem Silje fra Senja =)