17 juni 2006

Tror jeg har bestemt meg...

Tror det blir blogspot bloggen som vinner. I dag har jeg kost meg med å forandre det jeg fikk til å forandre på bloggen til norsk og surfet rundt på andre sider... Gøy når man kan litt html og skjønner at man kan forandre på en hel del ulike ting. Gleder mitt hjerte at it-gk kom til nytte :)
Dere får følge med etterhvert. Kan forresten anbefale Ingvill og Marie sine blogger hvis dere vil lese morsomme blogger - jeg som kjenner de syns i hvertfall at de er morsomme.
Da skal jeg gå og se på Klienten med min 13 år gamle søster (den har 15 års aldersgrense så jeg føler jeg må passe litt på - mamma og pappa er ikke her i helga)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja, Ranveig, no har eg oppdaga dine bloggar og... Hold fast på blogspot du. Men oppdater gjerne oftare:)
God sommar!

Anonym sa...

har lagt deg til på lista mi over blogger, så det er bare å skrive om ting og tang, livet liksom..