24 juli 2006

5 mnd til julaften

Nå sitter jeg på dataen - så da fant jeg ut at jeg kunne jo like godt skrive i bloggen min nå. I stedet for å vente og glemme det i kveld...

Hjemme hos oss lukter det lakk overalt nå. Oppussingen til mamma og pappa har kommet til det stadiet at nå har de lakket 4 strøk. Nå må de vente til det er tørt før de kan flytte tilbake alt de har plassert i resten av huset.

I dag har jeg vært med mamma og pappa til naboen og levert slipemaskinen, til ikea og sett på bonde, liatorp, billy og andre (hylle/oppbevarings-system for de uinvidde), og vært på skeidar på kvadrat. Vi fant ingenting. Mest fordi de ikke hadde med mål og pappa ikke kan fordra å gå i sånne butikker. Etter handleturen er pappa overbevist om at ikea ikke er noe for oss, og mamma har funnet ut av at hun liker ikea-stilen bedre enn endel av det de hadde på skeidar. Så det blir spennende å se hva det blir tilslutt...

Jeg driver også å ser på tog,buss,flybilletter til hjemreiser og sverigetur. Det er litt styr å finne ut av, men det ordner seg jo tilslutt.

Ingen kommentarer: